۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۶, یکشنبه

دوربین مدار بسته سامسونگ تکوین

دوربین مدار بسته سامسونگ تکوین :صدر اخبار نشریات و وبسایت‌های حفاظتی امنیتی دنیا را، خبر ناگهانی و شوکه کننده واگذاری سامسونگ تکوین به هولدینگ کره ای Hanwha، در برگرفت.
پرسش های زیادی پیرامون آینده این برند معتبر دوربین مدار بسته بعد از رسمی شدن قرارداد در اواخر سال ۲۰۱۴ شکل گرفت و همه منتظر دیدن اولین نتایج این نقل و انتقال با شروع سال ۲۰۱۵ بودند.

دوربین مدار بسته سامسونگ تکوین

آیا تجارت نهمین برند معتبر سیستم های مداربسته دنیا، به ارزش ۶۶۰ میلیون دلار، در معرض خطر قرار خواهد گرفت؟
آیا برند سامسونگ تکوین به پایان کار خود رسیده است؟
بعد از حذف نام سامسونگ، وضعیت فروش دوربین های مداربسته این شرکت به چه شکلی خواهد بود؟
در این مقاله به بررسی وضعیت سامسونگ تکوین تحت مالکیت Hanwha خواهیم پرداخت.
بی شک شاهد از بین رفتن درصد زیادی از اعتبار و درآمد، با حذف نام سامسونگ از روی محصولات خواهیم بود و حتی ممکن است این سقوط در کل کسب و کار این کمپانی اتفاق بیافتد.
دوربین مدار بسته سامسونگ تکوین

یقینا از این قضیه مدیران هولدینگ بزرگی مثل Hanwha و همین طور سامسونگ، آگاهی داشته اند و هنگام قرارداد موارد لازمه را اتخاذ نموده اند.
بدین ترتیب تغییری در برند سامسونگ تکوین اتفاق نخواهد افتاد و تا اطلاع ثانوی (احتمالا تا سال ۲۰۱۶ و شاید ۲۰۱۷)، کماکان روی محصولات شاهد حک شدن آرم سامسونگ خواهیم بود.
بایستی به دور از جنجال و هیاهو و در نهایت وسواس هرگونه تغییری در این زمینه صورت بپذیرد، و خلاف این اتفاق به هدر رفتن پول Hanwha و نتیجه تلاش‌های چندیدن ساله سامسونگ خواهد انجامید.
در اولین قدم دیوید کیم، مدیر عامل سامسونگ تکوین را در اولین روزهای ۲۰۱۵، مدیران Hanwha، در مقام خود ابقا نمودند و این اطمینان را به شرکای جهانی، تامین کنندگان و مشتریان دادند که تغییری در سیاست‌های کمپانی صورت نخواهد پذیرفت.
 
همان طور که اطلاع دارید سامسونگ شرکای بسیاری را برای خود، به ویژه بعد از عرضه پردازنده ها و پلتفرم وایزنت ۳، دست و پا کرد.
البته دنبال کردن اخبار پیرامون سامسونگ با نگرانی و انتظار کشیدن برای مشخص شدن خط مشی صاحبان جدید این کمپانی، امری طبیعی ست.
علاوه بر انتشار این اخبار، افزایش آمار میزان فروش محصولات در بازارهای ایالات متحده، ویتنام، هند، چین، عراق، اندونزی و ایران، باعث بازگشت آرامش به شرکا و به تبع آن بازار شده است.
پس از ابقا در سمت خود، در پاسخ به پرسش های خبرنگاران، دیوید کیم گفت :
" قرار بر اینکه تغییری صورت بگیرد، از ابتدا نبوده است و اگر تصمیم به تغییری گرفته شود بی شک در جهت پیشرفت خواهد بود.
برخلاف آنچه تصور میشد، روحیه و انگیزه جدیدی در کارکنان پس از خبر فروش شرکت ایجاد شد، و اعتماد و آرامش پس از گفتگو با مدیران جدید، به بدنه مجموعه تزریق شد.
ما در اینکه هیچ گونه تغییری ایجاد نخواهیم نمود، به تک تک شرکایمان اطمینان داده ایم، خط مشی شرکت برای سال ۲۰۱۵ را با آنها در میان گذاشته ایم و به واحد تحقیق و توسعه محصولات (R&D)، نظرات آنها را منتقل نموده ایم.
در حقیقت در سامسونگ تکوین باور ما این است که بازی تازه شروع شده است! "
بی شک به صورت کاملا محافظه کارانه و معقول، تصمیمات و توافقات مربوط به نقل و انتقال این مجموعه صورت پذیرفته است.
به مرور زمان شاهد جایگزینی Hanwha به جای نام سامسونگ خواهیم بود، احتمال تولد برند مستقلی بنام «تکوین» نیز وجود دارد.
و بتدریج شاهد از راه رسیدن تغییرات اساسی که به دور از هر گونه تنش و به آرامی صورت گرفتند، خواهیم بود.

شرکت داده پردازان پارسوا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر