۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۶, یکشنبه

نرم افزار آنالیز دوربین مدار بسته شرکت Prism Skylabs

نرم افزار آنالیز دوربین مدار بسته شرکت Prism Skylabs : برای آنالیز دقیق صحنه، امکان حذف افراد حاضر در تصاویر توسط نرم افزار ویژه دوربین‌ مداربسته و سیستم‌های نظارت تصویری ارائه شده از طرف کمپانی آمریکایی پریسم اسکای لبز، فراهم شده است.

نرم افزار آنالیز دوربین مدار بسته شرکت PRISM SKYLABS

برای درک وضعیت یک صحنه (مثلا یک خیابان پرتردد یا یک فروشگاه)  تحت نظارت دوربین‌ها، بهترین روش چیست؟
این سوال، ایده بسیار ساده تولید این نرم افزار می باشد!
الگوریتم نرم افزاری ویژه ای که توانایی تجزیه و تحلیل به بهترین شکل ممکن روی صحنه‌های مورد نظر را دارد، نتیجه تلاش کارشناسان پریسم اسکای لبز برای رسیدن به جواب این پرسش بود.
 
نرم افزار آنالیز دوربین مدار بسته شرکت Prism Skylabs
نرم افزار آنالیز دوربین مدار بسته شرکت Prism Skylabs

 
ساز و کار و چیدمان دوربین‌ مدار بسته و حتی اجزاء صحنه را بر اساس نقاط خاص، پرتردد و کم تردد صحنه‌ها، که با کمی دقت در تصاویر بالا به سادگی می‌توان متوجه آنها شد، می توان به بهترین نحو تغییر داد.
مثلا، میزان حرکت مراجعین به هر سمت و بازدید از محل های مشخصی، در ۲ تصویر پایینی کاملا مشخص می باشد.
مناسب ترین نقاط برای تصویربرداری، نیاز به تغییر محل دوربین ها و حتی تغییر چیدمان محصولات به منظور دسترسی بهتر مشتریان را با این روش، صاحبان مشاغل می‌توانند مدیریت نمایند.
از دیگر امکانات این نرم افزار فوق العاده می توان به امکان برداشت نقشه حرارتی، اشاره کرد.
 
محصولات مورد توجه مشتریان و نقاط حساس را به سادگی می توان با نگاهی به نقشه حرارتی بالا دریافت و برای تغییر محل احتمالی دوربین‌ها، بهترین چیدمان را در نظر گرفت.
استفاده از این روش برای سیستم‌های نظارت شهری بهترین راهکار می باشد و مسیرهای مورد نیاز را بصورت زنده از طریق آن می توان مورد تحلیل قرار داد،جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با متخصصین ما در شرکت داده پردازان پارسوا تماس بگیرید.

شرکت داده پردازان پارسوا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر