۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۶, یکشنبه

استفاده از تبلت یا گوشی اندرویدی قدیمی به جای دوربین مدار بسته

استفاده از تبلت یا گوشی اندرویدی قدیمی به جای دوربین مدار بسته : حتی برای چند روز هم که شده، بسیاری از خانواده‌ها با تعطیل شدن مدارس در فصل تابستان، به سفر می‌روند.
فرض کنید قصد دارید به مسافرت کوتاه مدتی بروید و یا در دفتر کار خود مجبورید اجناس جدیدی را که برای شما رسیده، برای یک شب نگهدارید و با این شرایط شما نگران حضور بی دعوت جناب دزد هستید!
بدون اینکه مبلغ هنگفتی را بابت نصب دوربین مداربسته بپردازید، با یک راهکار ساده و سریع می توانید بدون صرف هیچگونه هزینه ای، از محل مد نظرتان حفاظت نمایید.
استفاده از تبلت یا گوشی اندرویدی قدیمی به جای دوربین مدار بسته
صرفا یک دستگاه اندرویدی در این شرایط برای شما کافی است، اگر همزمان یک تبلت و یک گوشی دارید، می‌توانید از یکی از آنها استفاده نمایید.
برای این کار از طریق گوگل پلی و حتی کافه بازار (فروشگاه app فارسی)، از برنامه‌های حفاظتی بسیاری که در آنها موجود می باشد، می توانید استفاده کنید. به عنوان مثال، در هر زمان و هر مکان با استفاده از دوربین دستگاه، با نصب اپلیکیشن IP Webcam و اتصال دستگاه به اینترنت، می‌توانید محل مد نظر خود را مشاهده و تحت کنترل داشته باشید.
همچنین می‌توانید با زدن این دستگاه به برق، نگرانی خود از بابت خالی شدن باتری دستگاه را نیز رفع کنید. در اصل گوشی خود را با این روش به یک دوربین تحت شبکه قدرتمند تبدیل نموده اید.
به طور کلی سعی کنید بهترین استفاده را از داشته‌هایتان ببرید. به جای دور انداختن یا فروختن تبلت یا گوشی ‌قدیمیتان، می توانید از آن بعنوان یک دوربین نظارتی استفاده نمایید، در هزینه خرید و نصب دوربین صرفه جویی کرده و آن را بصورت ثابت بعنوان یک دوربین تحت شبکه، در محل کار خود نصب نمایید.
IP Webcam، را هم اکنون می‌توانید از طریق کافه بازار یا گوگل پلی دریافت و استفاده کنید:
-    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pas.webcam&hl=de
-    https://cafebazaar.ir/app/com.pas.webcam/?l=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر